Na je schooldag vol lessen hoef je niet naar huis. Want we hebben nuttige én leuke naschoolse activiteiten voor jou. Zo hebben we heel wat sporten, je kunt aan muziek doen – leer bijvoorbeeld gitaar of een ander instrument spelen of word dj, en onder begeleiding kun je computeren – ja ook gamen én werken met onze virtual reality-apparatuur. En er is huiswerkbegeleiding.

• _96A0204 Je eigen iPad
    Vanaf de start van het schooljaar werk je met een eigen iPad. Je docent kijkt op afstand mee. Hiermee kun je informatie opzoeken die bij de lesstof van pas komt. Studieboeken zijn niet meer van nu. Alle informatie wordt van tevoren op je apparaat gezet. Je nieuwe iPad is ook handig bij het checken van je rooster. In één oogopslag kun je je rooster voor de hele week zien.
  • _96A9640 Na school naar school
    Na je schooldag vol lessen hoef je niet naar huis (mag wel hoor ;-). Want we hebben nuttige én leuke naschoolse activiteiten voor jou. Zo hebben we heel wat sporten, je kunt aan muziek doen - leer bijvoorbeeld gitaar of een ander instrument spelen of word dj, en onder begeleiding kun je computeren - ja ook gamen én werken met onze virtual reality-apparatuur. En er is huiswerkbegeleiding.
  • _96A9852 Aandacht voor iedereen
    Bij Stad College sta je er niet alleen voor. De docenten staan voor je klaar, ook je mentor speelt een belangrijke rol in jouw schooltijd. Je wordt geholpen met het plannen en je leerproces wordt in de gaten gehouden. Ook heb je geregeld een één-op-één gesprek met je mentor. Daarin bespreken jullie samen welke vakken goed en minder goed gaan en welke richting je op wilt met je opleiding.
  • JH022998 Een veilige omgeving
    Je kunt je het beste ontwikkelen in een veilige omgeving. De Positive Behavior Support-aanpak (PBS) helpt daarbij. Stad College zorgt voor een positieve en sociale omgeving, het leren wordt extra prettig en we voorkomen gedragsproblemen. Oftewel: Stad College is een fijne plek om aan je toekomst te werken!